دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
یس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه مقصد، کمال و الگو به سمت نور است گفت :کسی که حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت کند به سمت کمال رفته و خود به خودبهشت را هم کسب می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی نظاری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت : براساس روایت «مَنْ زَارَ الْمَعصُومَةَ بِقُمْ فلهل فی الجنه عارفا به حقه » کسی که عارف به فاطمه معصومه (س) باشد برایش بهشت است و حرکت به سوی کمال می کند؛ لذا حضرت معصومه(س) مقصد به سمت کمال است.

حجت الاسلام والمسلمین نظاری تصریح کرد :کسی که می خواهدبه سوی نور حرکت کند باید مثل نور باشد و معرفت، عمل و تقوا داشته باشد از این جهت نور به سوی نور می رود ولی اگر جنس غیر نور باشدمعرفت ، تقوا و عمل آن چنانی نداشته باشد ولو به سوی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت کند حرکتش صوری محسوب می شود و چنان تاثیری ندارد و به سوی ظلمت رفته، لذا حرکت به سوی حرم باید باطنی باشد.

وی با بیان اینکه زائر حضرت معصومه(س) باید ازجنس نورباشد گفت : منظور از نور معرفت ، عمل ، تقوا و دین می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) مقصد، کمال و الگو به سمت نور است گفت: کسی که حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت کند به سمت کمال رفته و خود به خود بهشت را هم کسب می کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha